
|
|

|
Autor |
Wiadomość |
maciek380
Admin

Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałcz
|
Wysłany:
Czw 23:43, 23 Mar 2006 |
|
Scania OmniLink to efektywne kosztowo i uniwersalne rozwiązanie dla przewozów miejskich i podmiejskich.Ten model umożliwia operatorowi korzystanie z jednego, przyjmującego dużą liczbę pasażerów autobusu zarówno w ruchu miejskim, jak i na dłuższych trasach podmiejskich - przy niskim koszcie początkowym i nadzwyczajnej ekonomice eksploatacji.
Połączenie płaskiej, niskiej podłogi w przedniej części i standardowej wysokości podłogi w części tylnej umożliwia szybki przepływ pasażerów z przodu autobusu oraz zapewnia większy komfort i lepszą widoczność pasażerom siedzącym z tyłu. Uniwersalny projekt podłogi stwarza możliwość zamontowania większej liczby siedzeń zwróconych przodem do kierunku jazdy oraz siedzeń dla osób starszych i niepełnosprawnych.
Nowy model Scania OmniLink oferuje taką samą liczbę miejsc siedzących, co poprzednia wersja Euro 3. Unikalny system modułowy Scania umożliwia łatwą adaptację autobusu do potrzeb operatora pod względem liczby miejsc oraz rozmieszczenia siedzeń, miejsc stojących i drzwi, a także innych kluczowych opcji specyfikacji.
Płaska i pozbawiona wszelkich przeszkód podłoga umożliwia łatwe poruszanie się pasażerów w przedniej części autobusu, aż za środkowe drzwi oraz zapewnia wysoki komfort i świetną widoczność pasażerom siedzącym z tyłu.
Tak samo duża liczba miejsc siedzących, jak w poprzednich modelach.
Niska podłoga i pełny przyklęk boczny - 230 mm przy drzwiach przednich oraz 250 mm przy drzwiach środkowych i tylnych - zapewniają pasażerom wygodne wejście i wyjście z autobusu. Zintegrowanie funkcji przyklęku w sieci CAN przyczyniło się do dalszego podwyższenia poziomu bezpieczeństwa i niezawodności.
Widne i przestronne wnętrze uzyskano dzięki wysokiej linii dachu, większym oknom oraz szerokiej ofercie możliwości rozmieszczenia siedzeń.
Wnętrze jest łatwe do utrzymania w czystości, dzięki mocowanym na wspornikach siedzeniom oraz wykonanym z odpornych na zabrudzenia materiałów ścianom i poszyciu sufitu, które nie wymagają stosowania zawierających benzynę środków czystości.
Wykonana z wełny mineralnej izolacja całego autobusu oraz efektywne systemy ogrzewania i wentylacji zapewniają pasażerom wysoki komfort podróżowania autobusem, niezależnie od warunków atmosferycznych.
Wzdłużne zamocowanie silnika zapewnia łatwy dostęp do wszystkich, rozmieszczonych blisko siebie, punktów kontroli dziennej.
Stylistyczne modyfikacje wykonane w tylnym poszyciu autobusu ułatwiają wymianę części.
Kompletna gama drzwi - wahadłowych, otwieranych na zewnątrz i przesuwnych, ogranicza ilość wykorzystywanych części zamiennych zapewniając tym samym ich szybką dostępność, a co za tym idzie większą dyspozycyjność pojazdu.
Solidna konstrukcja zabezpieczająca w razie dachowania oraz uniwersalne hamulce tarczowe z układem ABS, zapewniające równomierną i niezawodną siłę hamowania, gwarantują jednakowy poziom bezpieczeństwa pasażerów i kierowcy.
Dostępny w wersji 12- i 15-metrowej (dłuższa wersja jest wyposażona w hydraulicznie zawieszoną oś wleczoną). Obie wersje odznaczają się tak samo doskonałą zwrotnością oraz świetną charakterystyką eksploatacji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
Scarpish
Niedzielny Kierowca

Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:18, 30 Kwi 2007 |
|
Adult BDSM movie
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
| |
|