
|
|

|
Autor |
Wiadomość |
+AND+
Gość
|
Wysłany:
Czw 0:40, 05 Paź 2006 |
|
1rudy napisał: |
a ile tak zarabia kierowca cciężarówki bo się właśnie zastanawiam prosze odpisz mi ktoś będe bardzo wdzięczny |
no właśnie może ktoś się pochwali -bo czytam te forum i włosy mi dęba stają i myśl jedna zaczyna kiełkować
1/ albo duzy odsetek forumowichów to dzieci i ich pytania stają się jasne
2/ albo szaleńcy
osobiście uważam że było by lepiej gdyby to drugie
bo te pytania mnie zwalają -typu // po jakim czasie można tiuningować auto firmy i czy robi sie to za własne pieniądze  
kto o zdrowych zmysłach wyda te 12 tys na kangur +halogeny które skromnie kosztują ponad 100 za sztuke (i specjalnie podaję tu cenę jakiejś ładnej podróbki nie zaś np. hella )plus jakiś lakier na kabine minimum choć według mnie to całość się powinno . do tego jeszcze jakieś oświetlenie to pierwszy aspekt
zaś drugi -który kierowca (nie wspomne o szefie ) postawi na czas tego tuningu auto na kołkach   przecież wszyscy kierowcy zarabiają od przejechanego km /procentu od frachtu /względnie za przejechaną trasę np pl-italia czy pl - hiszp.
co bardzo łatwo przeliczyć że jak się stoi to się nie zarabia nie zależnie od tego z czego jesteśmy rozliczani
zaś trzeci kto zdecyduje sie na taki postuj (w czasie którego w zasadzie nie zarabiamy )i prace przy nie swoim aucie które firma po jakimś czasie może nam sprzedać względnie przesadzić nas na inne auto czy coś w tym rodzaju ale efekt końcowy ten sam nie my się cieszymy z tego auta
pisze to bo 12 lat ganiam po europie i jeszcze z takich pomysłów nie słyszałem ,no może poza dziećmi samych kierowców które fantazja nieco ponosiła co rodziło dziwny wyraz twarzy ich własnych ojców (nieraz i matek )
jedno potwierdze fajnie jest jechać ładnym autem ale na litość boską kierowca to odpowiedzialny zawód i skoro nimi jesteście bądz chcecie być to stąpajcie twardo po ziemi .jest ładnych pare firm gdzie są ładne bądż bardzo ładne auta i wystarczy się tam udać do pracy i albo przepracować swoje by dostać takie autko lub w gkótszym czasie sie wykazać by zostać zauważonym ale lepiej z tej dobrej strony
jeszcze takie maleńkie spostrzeżenie -większość tych firm co ma takie ładne autka -są kulawymi płatnikami ale nazwami rzucać nie będę
moderatory nie nerwować się -wiem że do tematu na 100% nie pasi ale może co niektórym oczy otworzy na takie zmiany w firmowym aucie |
|
|
|
 |
|
 |
+AND+
Gość
|
Wysłany:
Czw 0:49, 05 Paź 2006 |
|
sorki zapomniałem przeciętnie od 4000 do 5000 ale nie brakuje takich co za 3000 jeżdża to pi razy drzwi stawka na międzyn. ja mam co nieco lepiej ale mam też deko inny układ z szefem -auto nie moje ale wszystko na mojej głowie jakby było moje bo jak twierdzi szef tu mały cytat '' ja się na tym nie znam i mi nie wychodzi , grunt zeby dochód jakiś był ''  |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pią 15:31, 06 Paź 2006 |
|
Tak ale jeszcze dwa latka i ide do szkoły spedycyjnej którom niedaleko a la co z tymi dzieciakami to naprawde tragedia. Myślą że wszystko jest tanie. Ja jestem fanem traków co nieukrywam i podobają sie ładne ciężarówki ale cena ich nawet osiąga 300000 tysięcy a to jest niezły wydatek nie kturzy mają swoje małe firmy i zarabiają nawet dużą kase ale niemają czasu na tunig TRUCKA ja uważąm że ten tunig to jest okładka jakiś firmy. najwarzniejsze jesto rzeby mieć dorom robote i długie dystanse . Pytanie do+AND+ jakim trakiem jeżdzisz? |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 1:59, 10 Paź 2006 |
|
parę w życiu się przewineły pod moją stopą( renault /steyr /iveco /mercedes/man/) ale od 9 lat nie wsiadam do niczego innego jak SCANIA
mój slogan -firma której nie stać na SCANIE -nie jest firmą
ostatnio R470 ale ją nam skradziono i chwilowo pożyczona magnum -
pod koniec miesiąca ściągamy auto z CH na miejsce tamtej -niestety będa to 2 szt 124L / 420 a R kupimy dopiero przełom luty/marzec |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:39, 14 Paź 2006 |
|
popieram ale co zrobić scania to fajna fura al też drogga |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Nie 19:35, 15 Paź 2006 |
|
nie twierdzę że tania ,ale jej wysoka cena jest tylko pozorna .
kupując drogą scanię mamy auto które
-jest bardzo mało awaryjne ( a wiadomo że awaria w ciężarówce to wydatek i to spory )
- brak awari to prestiż ( nie trzeba się tłumaczyć dlaczego ładunek nie dotarł na czas -nie wspomne że często takie spóżnienia to czesto wysokie odszkodowania )
- mamy auto które jest stosunkowo mało paliwożerne
-bardzo wydłużone przebiegi między obsługowe - co daje też wymierną korzyść materialną
- niestety te auta co są tanie w zakupie okazują się autami drogimi w utrzymaniu
sumując : scania jest droga ale zwraca z nawiązką swoją ekonomią i bezawaryjnościa
a co do tego że nie pracuję w firmach których nie stać na scanię -- ja po prostu uwielbiam tylko scanię
no i troszkę mitsubishi  |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:45, 19 Paź 2006 |
|
tak ale man daf też są drogie tak jak scania ale trzeb życ z tym ale z kilka lat pracy i oszczędzania morzna już mieć na prywatnie taką scanie. ale to są kszty utrzymania a w firmie kierowca tylko palwo kupue i nic więcej. koło mnie było dość dużo awari ale i to były też drogie wozy. |
|
|
|
 |
maciek380
Admin

Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałcz
|
Wysłany:
Sob 0:10, 04 Lis 2006 |
|
paliwo kierowca kupuje? nie kupuje chyba mi sie tak zdaje  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 12:37, 28 Kwi 2007 |
|
Hardcore sex!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 6:32, 30 Kwi 2007 |
|
Antonnymanwantspenis's free adult video storage:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
| |
|